Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

Η λίστα του σούπερ μάρκετ είναι πιο ερεθιστική για τις γυναίκες από το σεξ

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου Westminster οι γυναίκες έδειξαν μια σαφή προτίμηση στα ψώνια, ακόμα κι αν πρόκειται για αυτά του σούπερ μάρκετ και έβαλαν το σεξ σε δεύτερη μοίρα. 



Η επιστημονική έρευνα απευθύνθηκε σε ένα μεγάλο αριθμό γυναικών και με συντριπτική πλειοψηφία 85% υποστήριξαν ότι όταν αγοράζουν αυξάνεται η λίμπιντο τους και μπορούν κάλλιστα να έρθουν σε οργασμό, σαν να έκαναν σεξ. Κι όταν λέμε «αγοράζουν» εννοούμε ακόμα και ένα κιλό ντομάτες από τη λαϊκή.


Προφανώς, υπάρχουν ηλικιακές διαβαθμίσεις. Έτσι, για μια νέα γυναίκα η αγορά ενός φορέματος ή ενός ζευγαριού παπουτσιών που τα έχει βάλει στο μάτι καιρό και πιστεύει ότι θα την κάνουν ακαταμάχητη, είναι ότι πιο ερεθιστικό. Για μια νοικοκυρά μέσης ηλικίας το σούπερ μάρκετ και η λαϊκή είναι σαν το καλύτερο σεξ που είχαν.

Γι΄αυτό άντρες ο μόνος τρόπος να τις κάνετε να προτιμήσουν το σεξ από τα ψώνια μία είναι η λύση: τα δοκιμαστήρια ή να τους δείξετε μια λίστα σούπερ μάρκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου