Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Η μόνη ρεαλιστική λύση για την κυτταρίτιδα: «Πνίξτε» το πρόβλημα τώρα!

«Κυτταρίτιδα». Μία λέξη που ηχεί τόσο απειλητική στα αυτιά των απανταχού γυναικών όσο και η λέξη «πανώλη». Μπορεί να κρυφτεί, με χίλια δυο τεχνάσματα (ματζούνια, κρέμες, μαύρισμα, παρεό και άλλα «πέπλα»...), αλλά εντέλει, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, η απειλητική μάζα επιφανειακού λίπους θα «βρει το δρόμο» της προς τα σχεδόν «ρατσιστικά» ως επί το πλείστον ανδρικά και γυναικεία βλέμματα, που μπορεί να μην έχουν γλώσσα, αλλά είναι σε θέση να αφήσουν να εννοηθούν περισσότερα και... χειρότερα!

Κακά τα ψέμματα, το πρόβλημα (κανένα πρόβλημα οποιασδήποτε φύσης) δεν κρύβεται. Είτε το αντιμετωπίζεις αποφασιστικά, δραστικά, χτυπώντας το στη ρίζα, είτε το αποδέχεσαι και μαθαίνεις να ζει με αυτό παρά τον πληγωμένο ναρκισσισμό σου και την έμμεση ή άμεση «κατακραυγή» που συνεπιφέρει ένας αδυσώπητος πολιτισμός βασισμένος στην επιδίωξη της ολοένα και πιο τέλειας φόρμας και σιλουέτας.

Ας υποθέσουμε, ωστόσο, ότι ανήκετε σε εκείνη την κάστα δυναμικών γυναικών που είναι control-freaks, που δεν λένε να αποδεχτούν τίποτα αμαχητί και είναι έτοιμες για όλα προκειμένου η σωματική πραγματικότητά τους να ανταποκρίνεται σε πολύ υψηλό βαθμό στην φαντασιακή εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους. Τι πρέπει να πράξετε;

Η απάντηση είναι: τα πάντα, όλα τα διαθέσιμα φυσικά μέσα. Δηλαδή, ετοιμαστείτε να ιδρώσετε πολύ ασκούμενες, αλλά και να γίνετε ασκητές...

Η έντονη, συνεπής εκγύμναση/άσκηση τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα έχει αποδειχτεί πάρα πολύ αποτελεσματική (δεν έχετε άλλωστε την πολυτέλεια να την παραβλέψετε): βαθιά καθίσματα (τα λεγόμενα squats), τρία σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων. Εκτάσεις ποδιών, τρία σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων σε κάθε πόδι. Κοιλιακοί, τρία σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων. Αγοράστε στατικό ή κανονικό ποδήλατο και πάρτε τους δρόμους, καταπίνοντας το ένα χιλιόμετρο μετά το άλλο. Επίσης, μπορείτε να επιδοθείτε μανιασμένα στην κολύμβηση, αφού ή πριν κάνετε τις ως άνω ενδεδειγμένες ασκήσεις.

Επίσης, η σωστή διατροφή λειτουργεί επικουρικά προς τη δραστικότητα της φυσικής άσκησης: πίνετε πολύ, μα πάρα πολύ νερό, τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C (με έμφαση στο ξινόμηλο, δύο το πρωί και δύο το βράδυ, που βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, αλλά και στην κανέλα που έχει επίσης ευεργετικές συνέπειες).

Όσο για τα άλλα «εύκολα» μέσα – λοσιόν, περιτύλιξη, λέιζερ, λιποαναρρόφηση – έχετε υπ' όψη πως θεωρούνται βραχείας διάρκειας, κοινώς τα αποτελέσματά τους έχουν στις περισσότερες περιπτώσεις κριθεί παροδικά.

Η μόνη σίγουρη λύση: ετοιμαστείτε να λιώσετε για την «λιώσετε»...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου